Nyomtatók, fénymásolók üzemeltetése
Az üzemeltetési szolgáltatásunk magába foglalja az irodatechnikai gépek bérlését és üzemeltetését. Automatikusan biztosítjuk a kellékanyagokat a folyamatos munkavégzéshez. Karbantartási munkálatokkal csökkentjük a váratlan meghibásodások valószínűségét. Probléma esetén pedig a megállapodásban feltüntetett időn belül rendelkezésre állunk és cseregépet biztosítunk.
Jelezd igényedet az üzemeltetési szolgáltatásunk iránt az alábbi e-mail címen: szerviz@masterpartner.hu
Az üzemeltetés előnyei
- Ügyfél tervezhető fix költségekkel számolhat
- Rendelkezésreállás végett biztosított a szolgáltatás állandósága
- Cseregép biztosítása (opcionális)
- Rugalmasság a változó igények esetén
- Nem igényel beruházást
- Folyamatos karbantartás, kellékanyag pótlás
- Állandó szakami támogatás és jelenlét
Nyomtatás optimalizálás
Az optimalizálás sokféle kérdésre keresi a választ kezdve onnan, hogy napi hány oldalt nyomtat a cég egészen addig, hogy ki és hogyan használja a készülékeket, ezen felül mindenképpen ide tartozik az is, hogy milyen szerviz háttér áll rendelkezésre. Az eredmény? Csökkennek a nyomtatási költségek, valamint a nyomtatás, szkennelés időtartama, hiszen lényegében arról van szó, hogy egy automatizált folyamatra tér át a cég.
Mire számíthatsz?
ha megrendeled a nyomtatás optimalizálást?
Lényeglátás
A Master Partner Kft egyik legfontosabb alapelve a lényeglátás. Biztos mondhatnánk rengeteg dolgot, amit csinálhatnál a nyomtatóparkoddal, de mi azt a néhány igazán lényegeset akarjuk elmondani, ami költséghatékonyságot eredményez.
Valódi szakértelem
Az Auditot nem egy gyakornok csinálja, hanem az egyik legtapasztaltabb szakértőnk, aki évek óta napi szinten menedzsel irodatechnikai környezeteket. Nem az a célja, hogy direkt hibákat találjon, hanem hogy megmutassa a lehetőségeket.
Elérhetőség
Javaslatunkban az ügyfél elvárásainak és adottságainak figyelembevételével leírjuk, hogy a jövőben milyen metódussal, folyamatokkal és technológiával kívánjuk megvalósítani a dokumentum előállítást és kezelést.
Eredmény
Olyan tanácsokat, észrevételeket, fogunk tenni, amikkel a kezdeti befektetés ellenére költségcsökkentés érhető el. Szakembereink lehetővé teszik, hogy ne keljen foglalkozni a nyomtatási problémákkal, hanem munkára koncentrálhas.
Az Audit lépései
01
Vedd fel velünk a kapcsolatot és kérd felmérésünket a +36-30/959-9971-es mobil telefonszámon, vagy az egyed.xenia@masterpartner.hu emailcímen.
02
Szakembereink a személyes konzultáció során felmérik a nyomtatási szokásaidat. Ennek jelentősége, hogy a tevékenységedhez és vállalkozásod méretéhez megfelelő kapacitású és funkciójú eszközt biztosítunk.
03
Ezután cégünk egyedi ajánlatot ad vállalkozásod méretéhez, tevékenységéhez, folyamataihoz illeszkedő, optimálisan kialakított eszközparkról.
04
Amennyiben az ajánlattal kapcsolatban felmerültek kérdések, vagy módosítási igények az egyeztetés során lehetőség van ezek átbeszélésére, hogy maradéktalanul megfeleljünk elvárásainak
05
Ezt követően összeállítjuk a szerződést és munkatársunk üzembe helyezi a számodra a készüléket.
A nyomtatás optimalizálását és a teljes IT géppark nyomtatókkal való összehangolását követően a Master Partner Kft. fénymásolók, multifunkcionális berendezések, nyomtatók, dokumentumkezelő rendszerek javításával, szerződéses és eseti karbantartásával is partnerei rendelkezésére áll telephelyén és helyszíni kiszállással is.
A nyomtatás optimalizálás előnyei
- Multifunkcionális gépinkkel lehetőség van több eszköz kiváltásra, amely helyet és energiát spórol
- Megfelelő eszközökkel csökken a nyomtatás, illetve szkennelés időtartama
- Dolgozók munkáját automatizálja, egyszerűsíti és ellenőrizhetővé teszi
- Alacsonyabb nyomtatási költségek
Szakértőnk elérhetőségei
Németh Ervin
Nyitvatartás
H,K,CS: 08.00 - 17.00, SZ,P: 08.00 - 16.00
Szombat - Vasárnap: zárva