Nyomtatás optimalizálás

Napjainkban a vállalkozásokra egyre nagyobb nyomás nehezedik azzal kapcsolatban, hogy működésüket költséghatékonyabbá, irodai munkafolyamataikat egyszerűbbé, környezettudatosabbá tegyék.

Nyomtatás optimalizálás

Az irodatechnikai megoldások és a felhasználók igényei az idő múlásával, a technika előrehaladtával folyamatosan változnak. A legtöbb irodai környezet hamar elavul, beleértve pl. a szkennelési megoldásokat vagy a multifunkciós eszközöket is, melyeknek szintén lépést kell tartaniuk a mai üzleti élet igényeivel.

Napjainkban a vállalkozásokra egyre nagyobb nyomás nehezedik azzal kapcsolatban, hogy működésüket költséghatékonyabbá, irodai munkafolyamataikat egyszerűbbé, környezettudatosabbá tegyék. 

Az optimalizálás sokféle kérdésre keresi a választ kezdve onnan, hogy napi hány oldalt nyomtat a cég egészen addig, hogy ki és hogyan használja a készülékeket, ezen felül mindenképpen ide tartozik az is, hogy milyen szerviz háttér áll rendelkezésre. Az eredmény? Csökkennek a nyomtatási költségek, valamint a nyomtatás, szkennelés időtartama, hiszen lényegében arról van szó, hogy egy automatizált folyamatra tér át a cég.

Mire számíthat ha megrendeli a nyomtatás optimalizálási szolgáltatást?

Lényeglátás

A Master Partner Kft egyik legfontosabb alapelve a lényeglátás. Biztos mondhatnánk rengeteg dolgot, amit csinálhatna a nyomtatóparkjával, de mi azt a néhány igazán lényegeset akarjuk elmondani, ami költséghatékonyságot eredményez.

Valódi szakértelem

Az Auditot nem egy gyakornok csinálja, hanem az egyik legtapasztaltabb szakértőnk, aki évek óta napi szinten menedzsel irodatechnikai környezeteket. Nem az a célja, hogy direkt hibákat találjon, hanem hogy megmutassa a lehetőségeket.

Elérhetőség

Javaslatunkban az ügyfél elvárásainak és adottságainak figyelembevételével leírjuk, hogy a jövőben milyen metódussal, folyamatokkal és technológiával kívánjuk megvalósítani a dokumentum előállítást és kezelést.

Eredmény

Olyan tanácsokat, észrevételeket, fogunk tenni, amikkel a kezdeti befektetés ellenére költségcsökkentés érhető el. Szakembereink lehetővé teszik, hogy ne keljen foglalkoznia a nyomtatási problémákkal, hanem munkára koncentrálhasson.

Az audit lépései

  1. Vegye fel velünk a kapcsolatot és kérje felmérésünket a +36-30/959-9971-es mobil telefonszámon, vagy az egyed.xenia@masterpartner.hu emailcímen.
  2. Szakembereink a személyes konzultáció során felmérik az ügyfél nyomtatási szokásait. Ennek jelentősége, hogy a megbízó tevékenységéhez és vállalkozása méretéhez megfelelő kapacitású és funkciójú eszközt biztosítunk.
  3. Ezután cégünk egyedi ajánlatot ad vállalkozása méretéhez, tevékenységéhez, folyamataihoz illeszkedő, optimálisan kialakított eszközparkról.
  4. Amennyiben az ajánlattal kapcsolatban felmerültek kérdések, vagy módosítási igények az egyeztetés során lehetőség van ezek átbeszélésére, hogy maradéktalanul megfeleljünk elvárásainak.
  5. Ezt követően összeállítjuk a szerződést és munkatársunk üzembe helyezi az Önök számára a készüléket.

A nyomtatás optimalizálását és a teljes IT géppark nyomtatókkal való összehangolását követően a Master Partner Kft. fénymásolók, multifunkcionális berendezések, nyomtatók, dokumentumkezelő rendszerek javításával, szerződéses és eseti karbantartásával is partnerei rendelkezésére áll telephelyén és helyszíni kiszállással is.

Partnereink

A gyártók akik mögöttünk állnak és szakmai támogatást nyújtanak.